Rakas Google,

Kiitos viestistäsi. Se ilahdutti minua. Kerroit että joku oli tiettyyn kellon aikaan yrittänyt erillaisesta osoitteesta ottaa yhteyttä tiliini. Tiliini johon ei ole kytketty sinun omistamaasi sähköpostiosoitetta. Pelkäsit, että hakkerit olivat yrittäneet sisään, koska yrittäjä ei halunnut antaa sinulle puhelinnumeroaan.
Ei antanut, vaikka kuinka vaadit sitä.
Kokeili kyllä salasanan uudelleen asetusta, mutta valitettavasti jouduit toteamaan, että yrittäjällä ei ollut sinulle kuuluvaa sähköpostiosoitetta, joten et suostunut vaihtamaan tilini salasanaa.

Toimit oikein hyvin.
Estit minua pääsemästä omaan tiliini kiinni. Mieleni teki huutaa pari valittua sanaa.
Mutta olen lempeä ihminen, ymmärrän kyllä, että olet typerä ja yrität keräillä ajankuluksesi ihmisten puhelinnumeroita.
Ei tulisi mielinikään antaa sellaista sinulle.
Ja jos antaisin, miten se todistaisi, että en ole hakkeri.
Oikeasti menettely on pelottava. Puhelinnumeron antamalla voi murtautua toisentilille? Kenen puhelinnumeron? Se eilen ostetun prepaid numeron?

Rakas Google, olen hämmentynyt käytöksestäsi, mutta ymmärrän.
Tai yritän ymmärtää.
Netin maailma on hämmentävä paikka.
Ei siinä maailmassa pidä päästää ketään käsiksi omaan sähköpostiinsa, ellei näe sen eteen kamalaa vaivaa. No yritän ymmärtää, että jotkut ihmiset oikeasti saattavat pitää sähköpostiasi pääosoitteenaan.

Minä, rakas Google, en valitettavasti käytä. Olen jo ajat sitten todennut, miten huonoa palvelusi on. Ellei kilpailijoiden toiminta olisi myös huonoa, niin en edes vahinkossa käyttäisi tilejäsi, mutta... Joissakin asioissa kannattaa tiliä käyttää.

Rakas Google, jatka samaan tahtiin. Täytyyhän jotain ärsyttävää maailmalla olla. Olen hämmentynyt, jos ei ilmesty jonain päivänä kilpailija, joka vain tekee asiat paremmin. En olisi lainkaan hämmentynyt.

Terveisin,
Netin valtaväylien samooja.