Jep!
Asia on totta.
Huhu pitää paikkansa.
Olen kyllä pyörinyt kokeilumielessä parilla treffisivulla.

On ollut kiinnostusta.
On ollut kokeilumieltä.

Olen halunnut nähdä, voiko rehellisyydellä saada aikaan keskustelua.
Olen yrittänyt ottaa selvää, onko rehellisyys menettettyä maata.
Olen huomannut, että rehellisyys ei ole se, millä noilla sivulla liikutaan.
Olen nähnyt tuntemiani hahmoja, joiden siveellisyys on ollut ajat sitten mennyttä muistoa.
Olen nähnyt, miten mainetta yritetään pitää yllä sanoin, joissa on niin vähän totta.
Olen huomannut, että vilpillä pääsee pitkälle.

Mutta kenellekään ei ole tullut mieleen kysyä minulta, olenko ollut tosissani.
Kukaan ei ole halunnut testata, onko edessä kuitenkin muuri.
Muutaman kanssa vaihdoin viestejä...
Tylsiä hahmoja, joiden sanat katosivat muutamaan viestiin ja jotka katosivat minunkin muistoihini hiljalleen.

Toivottomia sivuja.
Pelkääviä hahmoja.
Tai sitten...

Rohkeat löytävät etsimänsä nopeasti.
Rohkeat uskaltavat kurkata verhojen taa.
Rohkeat uskaltavat hymyillä löydölleen.

Niin mitä muuta varten nuo sivut ovat olemassa?
Ne ovat niitä varten, joilla ei ole rohkeutta kohdata ja kysyä tapaamiltaan.
Joskus mietin...
Pohdin toisinaan...
Niin, miten oli ennen?
Oliko kaikki aina järjestettyä?

Niin pitäisi olla vieläkin.
Niin moni asia voisi olla tolallaan.

Tai sitten ei.

Ihmisluonto ei muutu koskaan.
Samoihin kysymyksiin palataan aina.Kaikkialla ja joka paikassa.
Valitettavaa.
Mutta niin totta.